Nog 5 weken - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Marjolein Maas - WaarBenJij.nu Nog 5 weken - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Marjolein Maas - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 November 2012 | Nederland, Terneuzen

Hoi allemaal!

Op woensdag 5 december is het zover; dan vliegen we naar het zonnige Curaçao! Ik ga daar 3 maanden stage lopen in het St. Elisabeth Hospital, samen met mijn klasgenoot Jelle.
Ik heb heel veel zin in dit avontuur, maar tegelijkertijd is het ook wel erg spannend! Hoe kouder het hier in Nederland wordt, hoe meer ik uitkijk naar het tropische klimaat op Curaçao!

Ik hoop jullie via mijn reisverslagen op de hoogte te houden van onze ervaringen tijdens onze stagereis!

Groetjes,
Marjolein


  • 29 November 2012 - 09:30

    Ronald :

    Hallo Marjolein!
    HARTSTIKKE LEUK! Geniet al van je voorbereidingen!
    En dan heerlijk naar Korsou!!!! VEEEL (studie) plezier
    Groetjes Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terneuzen

Stagereis Curaçao

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2013

Laatste dagen op Curaçao

18 Februari 2013

Time flies!

05 Februari 2013

Topweken!

21 Januari 2013

Week 6; Alweer bijna op de helft!

12 Januari 2013

Week 5
Marjolein

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 8938

Voorgaande reizen:

05 December 2012 - 13 Maart 2013

Stagereis Curaçao

Landen bezocht: