Het is zover! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Marjolein Maas - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Marjolein Maas - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 December 2012 | Nederland, Terneuzen

Lieve allemaal,

Nog even snel een verslagje voor het slapen gaan, want vannacht rond 4:30 vertrek richting Schiphol!

Na weken voorbereiding is het dan eindelijk zo ver. Morgen begint ons avontuur op Curaçao! De zenuwen beginnen nu toch echt wel te komen, het is een vreemd idee dat we 3 maanden aan de andere kant van de wereld zitten, ver van familie en vrienden! Gelukkig is het positieve spanning en heb ik er heel veel zin in om alle nieuwe indrukken en ervaringen mee te maken. Het weer in Nederland zal ik in ieder geval niet missen....
Jullie horen snel weer van me!

See you later!

Marjolein

• 05 December 2012 - 07:03

Melanie:

Heel veel succes en plezier daar! Wel bijzonder daar kerstmis door te brengen, op het strand haha.

Groetjes, Melanie, Bram en Esther

• 07 December 2012 - 22:03

Theo En Loes:

Hallo Marjolein. Groeten uit het koude Terneuzen. Hopen dat je een goede reis hebt gehad. Wensen je veel succes en plezier in het warme Curacao.